Ons verhaal
Het verhaal achter het Nederlandse sokkenmerk Kyso Socks
Kyso Socks staat voor "Knock your Socks Off" (Het zal je verbazen). En dat is precies wat Troj de Leede, oprichter van Kyso Socks, met de sokken wil bereiken. Steeds meer mensen ontdekken vrolijke sokken en gekleurde sokken van diverse merken. Voor een paar gekleurde en vrolijke sokken betaal je gemiddeld 9,95 euro. Daarvan gaat er bij grote merken zeer weinig tot niets naar een goed doel of terug de maatschappij in.
Troj stelt met het merk Kyso Socks drie eisen waaraan de sokken moeten voldoen. De sokken moeten op een eerlijke manier gemaakt worden, de sokken mogen geen chemische stoffen bevatten en de sokken moeten voor een eerlijke prijs op de markt komen.
Met deze drie eisen zijn we gaan zoeken naar een goede samenwerking van bedrijven en leveranciers. En dat hebben we gevonden! Eén paar sokken van Kyso Socks kost 7,95 euro en daarvan gaat een deel van de netto omzet terug de maatschappij in, waar twee doelen centraal staan.
Sinds juni 2022 heeft Kyso Socks, boxershorts geïntroduceerd. Ne vele vragen van onze klanten zijn we al in november 2021 gaan testen met samples van diverse fabrieken over de hele wereld. Uiteindelijk zijn we voor de kwaliteit gegaan waar wij achterstaan!
Maatschappelijk betrokken
Kyso Socks staat voor "Knock Your Socks Off" oftewel, "Het zal je verbazen". Dat is waar wij voor staan. Niet alleen met onze mooie vrolijke sokken, maar ook met hoe wij iets terug kunnen doen voor de maatschappij. Dankzij de aankopen door onze fantastische klanten kunnen wij samen mooie maatschappelijke doelen steunen.
Jongeren in het team van Kyso Socks
Kyso Socks werkt met een jong, gedreven en enthousiast team. Zowel voor als achter de schermen zijn jongeren te zien. Waarom een baan in de supermarkt, als je ook in een tof team bij Kyso Socks kan werken. Van ontwerpen, inpakken, afleveren tot het gezicht zijn van Kyso Socks. Wij betrekken de jongeren in ons bedrijf!